ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

  1. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Ο παρών ιστότοπος (website) είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του διαδικτύου της επιχείρησης με την επωνυμία, κατάστημα Άνδρου (εφεξής «επιχείρηση»). Στο παρόν ορίζονται και εξειδικεύονται με σαφήνεια οι όροι χρήσης του καταστήματος, οι οποίοι και διέπουν κάθε σύμβαση που συνάπτεται μέσω αυτού. Με την είσοδό τους ο χρήστης δηλώνει ότι είναι ενήλικας και έχει δικαιοπρακτική ικανότητα και ότι δεν θα επιτρέψει τη χρήση των στοιχείων και των κωδικών εισόδου από ανήλικους ή από άτομα που στερούνται δικαιοπρακτικής ικανότητας. Σε διαφορετική περίπτωση, η ευθύνη βαρύνει το χρήστη.

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ

Το κατάστημα ενδέχεται να περιέχει διασυνδέσεις ή ενδείξεις αναφορικά με άλλες ιστοσελίδες που ανήκουν και διαχειρίζονται τρίτοι. Η επιχείρηση δεν χειρίζεται ούτε ελέγχει και ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε πληροφορία, προϊόν ή υπηρεσία που εμπεριέχεται σε αυτές. Το κατάστημα μπορεί, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς προειδοποίηση, να αλλάξει αυτούς τους Όρους αλλά θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να υποδείξει τις όποιες αλλαγές στους όρους αυτούς με μια ειδοποίηση στην αρχική σελίδα. Η συνεχής χρήση αυτής της ιστοσελίδας από την πλευρά των χρηστών μετά από την ημερομηνία ισχύος οποιωνδήποτε αλλαγών στους Όρους αυτούς θα εκλαμβάνεται ως αποδοχή από τους χρήστες των αλλαγών αυτών.

Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά (συμπεριλαμβανομένης της αποζημίωσης για ηθική βλάβη) που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης.
Η επιχείρηση δεν ελέγχει, δεν διορθώνει και δεν παρεμβαίνει στα δεδομένα που εισάγει ο χρηστης, ο οποίος ευθύνεται για τη σωστή συμπλήρωση των σημείων που απαιτούνται στις on-line φόρμες επικοινωνίας.

  1. ΣΥΜΒΑΣΗ

Για τη σύναψη σύμβασης με την Εταιρεία μέσω του Καταστήματος δεν απαιτείται η εγγραφή στο Κατάστημα (με τη χρήση «ονόματος χρήστη» και «κωδικού πρόσβασης»). Κατά τη διαδικασία αγοράς θα ζητηθεί από το χρήστη να δηλώσει τα στοιχεία στα οποία θα αποσταλεί το αγαθό καθώς και email και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας προκειμένου να ενημερώνεται για την εξέλιξη της παραγγελίας του. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές, σύμφωνα και με τα αναλυτικώς αναφερόμενα στην παράγραφο του παρόντος που αφορά τα Προσωπικά Δεδομένα.

Οι παραγγελίες γίνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου με τη συμπλήρωση και αποστολή της σχετικής φόρμας. H σύμβαση ολοκληρώνεται κατά τη στιγμή που ο χρήστης λαμβάνει ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «απεστάλη». Οι λοιπές ενημερώσεις για την κατάσταση της παραγγελίας αποστέλλονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που δηλώνει ο χρήστης. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται και η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων που παραγγέλθηκαν.
H επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές στις τιμές προϊόντων που αγοράσθηκαν από φυσικό κατάστημα της επιχείρησης και ο χρήστης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο κατάστημα ή το αντίστροφο.
Οι τυχόν προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή για το χρονικό διάστημα που ορίζεται από την επιχείρηση.

Η επιχείρηση παρέχει την δυνατότητα παραγγελίας των αγαθών που είναι διαθέσιμα μέσω του καταστήματος ή παραλαβής των αγαθών από το φυσικό κατάστημα στην Άνδρο.

 Ο χρήστης έχει σχετικώς τη δυνατότητα να επιλέξει μέσω του καταστήματος το προϊόν που επιθυμεί να αγοράσει καθώς και να επιλέξει την αποπληρωμή το τίμημα της αγοράς με μετρητά ή κάρτα, κατά την παραλαβή των αγαθών στο φυσικό κατάστημα που έχει επιλέξει. Η εν λόγω παραγγελία θα ισχύει από την στιγμή που ο χρήστης θα λάβει ενημερωτικό e-mail ή SMS για τις ημερομηνίες παραλαβής και για όσο χρόνο αναφέρεται στο εν λόγω e-mail ή SMS. Αν ο χρήστης δεν προσέλθει στο κατάστημα και καταβάλει το τίμημα, κατά την ως άνω αναφερόμενη προθεσμία, η παραγγελία θα ακυρώνεται. Αν χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής η επιχείρηση μπορεί να και αρνηθεί την παραγγελία.

  1. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Στο κατάστημα περιλαμβάνεται υλικό πνευματικής ιδιοκτησίας που ανήκει στην επιχείρηση και προστατεύεται από το νόμο. Όλα τα περιεχόμενα του καταστήματος αποτελούν υλικό πνευματικής ιδιοκτησίας της επιχείρησης. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή και αναμετάδοση του υλικού, χωρίς έγγραφη άδεια αυτής. Η εμφάνισή του υλικού αυτού στο κατάστημα σε καμμία περίπτωση δεν συνεπάγεται μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

  1. ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ – ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ

Η τιμολόγηση μπορεί να γίνει είτε με απόδειξη λιανικής, παραδοτέα κατά την παράδοση-παραλαβή του αγαθού, είτε με τιμολόγιο, αν ο χρήστης είναι ελεύθερος επαγγελματίας ή εμπορική επιχείρηση.
Για αποστολές προϊόντων εντός Ελλάδος, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ως τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, κατάθεση σε τραπεζικο λογαριασμό, πιστωτική κάρτα ή PayPal. Στην περίπτωση επιλογής της πληρωμής με αντικαταβολή, ο χρήστης υποχρεούται να καταβάλει το συνολικό ποσό στον υπάλληλο του courier που θα προσκομίσει το δέμα. Στην περίπτωση επιλογής της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, ο χρήσης καταθέτει το τίμημα στον λογαριασμό με iban ης τράπεζας., στο όνομα. Στην περίπτωση επιλογής με πιστωτική κάρτα, θα γίνει αντίστοιχη χρέωση στον λογαριασμό της κάρτας του χρήστη.
Στις περιπτώσεις αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας γίνεται άμεση πίστωση της κάρτας, ενώ στις περιπτώσεις αγοράς μέσω PayPal, τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό του χρήστη στο Paypal.
Αποστολές προϊόντων εκτός Ελλάδος γίνονται μόνο με courier και χρέωση πιστωτικής κάρτας ή μέσω PayPal.


  1. ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

Τα αγαθά μπορούν να αποσταλούν από την επιχείρηση οπουδήποτε υποδείξει ο χρήστης στη φόρμα παραγγελίας. Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από το συνολικό βάρος της παραγγελίας, τον τρόπο αποστολής και τη χώρα προορισμού.

Τα ακριβή έξοδα αποστολής εμφανίζονται αυτόματα στο καλάθι αγορών και υπάρχει η δυνατότητα επιλογής εναλλακτικών τρόπων αποστολής ή παραλαβής.
Η επιχείρηση θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστείλει τα προϊόντα, εντός Ελλάδος, εντός 2-4 εργασίμων ημερών, υπό τον όρο ύπαρξης σχετικού αποθέματος. Οι παραδόσεις εκτός Ελλάδος γίνονται  το ταχύτερο δυνατό και ο χρόνος που απαιτείται ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα αποστολής.

Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της επιχείρησης ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον του ενός μηνός, η σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση και η επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

Η κυριότητα των αγαθών μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση του τιμήματος. Ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον χρήστη, όταν αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζεται σχετικά από αυτόν και είναι διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών. Επιπλέον, ο κίνδυνος μετατίθεται στον χρήστη κατά την παράδοση σε μεταφορέα, εάν ο χρήστης ζήτησε να μεταφερθούν τα αγαθά από μεταφορέα της επιλογής του.

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
    Ο χρήστης δύναται, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας να ακυρώσει μία παραγγελία που έδωσε με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας, ώστε αυτή να μην εκτελεστεί, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο “Σε επεξεργασία”).
    Ο χρήστης δύναται, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των αγαθών στον χρήστη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση που συνήψε. Η επιχείρηση στην περίπτωση αυτή θα επιστρέψει στον χρήστη όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην τυχόν επιλογή για τρόπο παράδοσης άλλο από τον τρόπο παράδοσης που προσφέρει η επιχείρηση) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Ο χρήστης οφείλει, στη περίπτωση αυτή, να επιστρέψει με μέσο της επιλογής του και με δικά του έξοδα τα επιστρεφόμενα προϊόντα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση. Ο χρήστης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό του. Το επιστρεφόμενο προιόν θα πρέπει, επιπλέον, να είναι όπως ακριβώς πριν την πώληση του και στην πλήρη αρχική του συσκευασία, διαφορετικά η επιχείρηση μπορεί να αρνηθεί την παραλαβή.

Τα παραπάνω ισχύουν για παραγγελίες που έχουν δοθεί μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, μέσω τηλεφώνου ή οποιουδήποτε άλλου μέσου γραπτής επικοινωνίας, ακόμα και αν επελέγη ως τρόπος παράδοσης παραλαβή από συγκεκριμένο κατάστημα. Για αγορές που πραγματοποιείτε μέσω των καταστημάτων υφίσταται μόνο δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο προϊόν και όχι επιστροφής χρημάτων.


  1. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ – NEWSLETTERS

Η επιχείρηση μέσω των ηλεκτρονικών της καταστημάτων χρησιμοποιεί τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail), εφόσον δηλώσετε τη συγκατάθεσή σας μεσω των ειδικών πεδίων εγγραφής, για την διαφήμιση των προϊόντων και υπηρεσιών της. Διατηρείτε δικαίωμα πρόσβασης και στα στοιχεία της συγκατάθεσής σας, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Η αποστολή ενημερωτικών δελτίων (newsletter) μόνο κατόπιν σχετικής συναίνεσης, ο δε χρήστης, διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής από το σχετικό κατάλογο.

  1. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

Η χρήση του Καταστήματος και κάθε σύμβαση που συνάπτεται μέσω αυτού διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο και υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Σύρου, κατά ρητή παρέκταση αρμοδιότητας.

0
Το καλάθι σας